Klacht of compliment melden
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze service. Onze medewerkers doen hun best om u te helpen. Bent u toch ontevreden? Laat het ons dan weten. Dan kunnen we het samen oplossen. Kijk eerst of uw klacht onder een van de onderstaande klachten hoort. Staat uw soort klacht er niet bij? Vul dan het formulier onder aan de pagina in om uw klacht bij ons te melden. Heeft u een compliment? Ook dat horen we graag!
-
U kunt een reparatie direct aanvragen via info@rijswijkwonen.nl of via telefoonnummer (070) 33 64 200. Heeft u vragen over een reparatie die u al eerder meldde? Bel dan ook met (070) 33 64 200.
-
Probeer er eerst samen uit te komen. Is een gesprek met de buren niet mogelijk of levert het niets op? Dan kunt u de hulp van Buurtbemiddeling inroepen. Komt u er dan nog niet uit? Dien dan een overlastklacht bij ons in via deze link.
-
Wij willen wonen bij Rijswijk Wonen voor iedereen zo fijn mogelijk maken. Bent u niet tevreden over het onderhoud aan uw woning, de verhoging van de huurprijs of de hoogte van de servicekosten? Neem dan eerst contact met ons op via (070) 33 64 200 of vul het klachtformulier in. Wij zoeken dan samen naar een oplossing. Komen we er met elkaar niet uit? Dan kunt u bij de Huurcommissie terecht. De uitspraak van de Huurcommissie is bindend. Woont u in een vrije sector-woning? Dan geeft de Huurcommissie een advies uitspraak.
-
Bent u niet tevreden over een medewerker van Rijswijk Wonen? Bespreek dit dan eerst met de betreffende medewerker. Wij geven onze medewerkers graag de kans om het eerst zelf op te lossen. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een officiële klacht indienen door het klachtformulier op deze pagina in te vullen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.
-
Het zoeken en vinden van een woning kan lastig zijn. De woningcorporaties en Woonnet Haaglanden willen dat dit zo goed en makkelijk mogelijk gaat. Maar soms gaat er helaas toch iets fout. Vindt u dat we een fout hebben gemaakt? Laat het ons weten via (070) 33 64 200 of door het klachtformulier in te vullen. We doen ons best om samen een oplossing te vinden. Komen we er samen niet uit? Dan stuurt u uw klacht naar de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden (RKWH).
Staat uw klacht er niet bij?
Vul dan het contactformulier in om uw klacht in te dienen. Ook als niet-klant kunt u een klacht melden.