Spring naar inhoud

Reparatie melden via e-mail of telefoon
U doet dit bij ons Woonteam via info@rijswijkwonen.nl of (070) 33 64 200. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.15 - 16.15 uur en op vrijdag van 8.15 - 12.00 uur. 

Meldt u een reparatieverzoek voor een verstopping?
Dan vragen wij uw geduld. Een afspraak voor het oplossen van een verstopping duurt nu 8 tot 10 werkdagen. Helaas is dit langer dan u van ons gewend bent. Dit komt doordat er meer meldingen zijn dan normaal en de feestdagen. 

Spoedreparatie zoals een gaslek of zware lekkage? Bel direct (070) 33 64 200! Dit nummer is ook buiten openingstijden bereikbaar.

De meeste reparaties betalen wij. Maar er zijn ook dingen die u zelf moet regelen en betalen. Hier vindt u daarvan een overzicht.

Sluit dan een serviceabonnement af. Dat scheelt u gedoe.

Tegenwoordig zijn de meeste huurders via ons verzekerd voor glasschade. De betaling gaat via de servicekosten. Maar dat is niet altijd zo geweest. Huurt u al lang bij ons? Kijk dan of u voor glasschade verzekerd bent. Dit staat in uw huurcontract en op de afrekening van de servicekosten.

Bent u via ons verzekerd voor glasschade? Bel dan zelf de Rijswijkse Glashandel
U bereikt de Rijswijkse Glashandel op telefoonnummer (070) 33 61 010 of info@rijswijkseglashandel.nl. De reparatie kost u meestal niets.

Niet verzekerd voor glasschade? U betaalt bij ons maar € 1,15 per maand
Vul het aanmeldformulier glasverzekering in stuur deze naar Rijswijk Wonen, Lange Kleiweg 6, 2288 GK Rijswijk.

Bel ons gerust met vragen over de glasverzekering: (070) 33 64 200
We helpen u graag verder! U kunt uiteraard ook een verzekering afsluiten bij uw eigen verzekeraar.

Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van portiek en trappenhuis. Maar we denken natuurlijk graag met u mee.

Wij kunnen een schoonmaakbedrijf inhuren, als genoeg bewoners dat willen
Lukt het niet om de schoonmaak goed met elkaar af te spreken? Dan hebben wij een praktische oplossing: we huren een professioneel schoonmaakbedrijf in. Dan moet wel 70% van de mensen die de portiek delen ja zeggen. Het schoonmaakbedrijf maakt de portieken dan eens in de twee weken schoon. In 2019 kostte dat € 5,74 per huis per maand. Krijgt u huurtoeslag? Dan betaalt u meestal maar een deel van deze kosten.

Een schoonmaakbedrijf inhuren kan op 2 manieren

  1. U kunt zelf uw buren vragen of ze mee willen doen. Gebruikt u dan de de akkoordverklaring. U levert de ingevulde formulieren in bij ons.
  2. U kunt vragen of wij al uw buren een brief sturen. Wij stellen in de brief voor om een professioneel schoonmaakbedrijf in te huren. Als 70% van de buren akkoord gaat, huren wij het schoonmaakbedrijf in. Interesse? Stuur een e-mail naar info@rijswijkwonen.nl.

Meer informatie? Neem contact met ons op via (070) 33 64 200
We helpen u graag verder!

Er is weinig zo vervelend als geen warm water hebben. En in de winter zonder verwarming zitten is ook geen pretje. Gelukkig kunt u dit makkelijk zelf regelen.

Bij storing aan uw eigen CV-ketel belt u zelf Paans Service B.V.
U bereikt Paans 24 uur per dag, 7 dagen per week via:
(070) 321 33 55
rijswijkwonen@paans.nl
www.paans247.nl

Bij storing aan de collectieve CV-ketel (blokverwarming) belt u BOGRO
U bereikt BOGRO 24 uur per dag, 7 dagen per week op (0348) 566 006.

Bij een storing in de lift kunt u de storingsdienst bellen. Het telefoonnummer vindt u bij en in de lift.

Voor het schoonmaken van uw goot neemt u zelf contact op met RRS via (070) 336 88 88. U bereikt RRS 24 uur per dag, 7 dagen per week.