Huurachterstand
U betaalt de huur voor de eerste dag van de maand. Hebben wij de huur op de eerste van de maand nog niet ontvangen? Dan krijgt u een betalingsherinnering.
-
Neem vooral contact met ons op! Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Denk bijvoorbeeld aan een betalingsregeling, waarbij u uw achterstand in delen terugbetaalt. Wij helpen u ook graag de juiste mensen en instanties te vinden om u verder te helpen.
-
Met een betalingsregeling betaalt u uw achterstand in delen terug.
Zo werkt het
- U betaalt iedere maand een deel van uw schuld af. We spreken samen af hoeveel. U zorgt ervoor dat dit voor de 1e van de maand op onze rekening staat.
- Lukt het niet de delen op tijd te betalen? Dan moet u de rest van het bedrag in één keer betalen. U kunt dan dus helaas niet meer in delen betalen.
Houdt u ook rekening met deze voorwaarden
- U heeft in het afgelopen jaar niet eerder een betalingsregeling gehad.
- U mist geen andere betalingen. U betaalt dus ook de normale huur nog steeds op tijd. Wij ontvangen de normale huur dus voor de 1e van de maand.
- U kunt geen uitstel van betaling aanvragen. Andere rekeningen mag u dus niet later dan normaal betalen.
Lukken de betalingen niet? Dan moeten we een deurwaarder sturen
U betaalt zelf de kosten van de deurwaarder.We snappen dat u misschien nog vragen heeft
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U bereikt ons via (070) 33 64 200. Dat kan op maandag tot en met donderdag van 08.15 tot 16.15 uur en op vrijdag van 08.15 tot 12.00 uur. -
Heeft u ook problemen met het betalen van andere dingen? Neem dan contact op met het Financieel Servicepunt Rijswijk. Zij kijken met u mee naar een oplossing.
Financieel Servicepunt Rijswijk
Kom naar het vrije inloopspreekuur, de hulp is altijd gratis.
Wijkcentrum Stervoorde – Dr H.J. van Mooklaan 1 in Rijswijk
Maandag en donderdag van 9.00 – 16.00 uurTelefoon: 14070
E-mail: serviceteam@rijswijk.nl