Hoe tevreden bent u over onze dienstverlening?

22 september 2014

Rijswijk Wonen biedt u graag een goede dienstverlening. We willen dan ook graag weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van huurders. Uw mening is hierbij belangrijk!

Uw mening telt!
Heeft u recent een reparatieverzoek ingediend of bent u pas verhuisd naar of uit een woning van Rijswijk Wonen? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Waarom dit onderzoek?
Woningcorporaties werken met elkaar aan een landelijke benchmark over de prestaties van corporaties. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door USP marketing consultancy in samenwerking met KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. Aedes, de branchevereniging voor corporaties, is opdrachtgever voor dit onderzoek.

Vragen?
Heeft u vragen over dit onderzoek? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice via e-mailadres info@rijswijkwonen.nl of via telefoonnummer (070) 33 64 200.

Wijkligging

Testers gezocht!
17 januari 2019
We werken aan een nieuwe website. Op deze nieuwe website kunnen onze huurders straks veel zaken zelf regelen. Voor we de site lanceren, willen we deze graag laten beoordelen door een testpanel. We zoeken hiervoor 5 tot 10 enthousiaste én kritische huurders!
Lees meer

Leerwerkcentrum in De Sfinx
11 januari 2019
In een van de bedrijfsruimten op de begane grond van ons complex De Sfinx aan het Papyruspad zit sinds 1 oktober het Stanislascollege Praktijkonderwijs gehuisvest met een leerwerkcentrum. Het leerwerkcentrum wordt op 25 januari 2019 officieel geopend!
Lees meer

cv ketel
7 januari 2019
Heeft u een cv ketel in de woning? Dan wordt het onderhoud per 1 januari 2019 verzorgd door de firma Paans. Het onderhoud wordt 1x per 2 jaar door hen uitgevoerd. Zij nemen zelf contact met u op voor het maken van een afspraak voor het onderhoud.
Lees meer